Časté otázky

Kedy budem mať tovar doma?

  • Výdajňa: Seifertova 1840/8, Praha 3 - Žižkov, 130 00
  • GLS prepravná služba
  • Objednávky odosielame do 2.dňa. 1 maximálne 2 dni cestuje. Za 2-3 dni je u vašich dverí.

Ako zistím, kedy presne balíček príde?

Jednoducho - ihneď po dokončení objednávky vám pošleme potvrdzujúci e-mail.

Až balíček dorazí na našej kamennú predajňu alebo ho odovzdáme zásielkovej službe, dostanete od nás e-mail ešte jeden. Nech viete, ako dlho sa môžete tešiť.


Ako sa ku mne tovaru dostane?


  • Objednávku si buď zadarmo vyzdvihnite na našej kamennej predajni, kde si ju taky rovno vyskúšate a čo vám nebude, nám tam jednoducho necháte.
    
    
  • Alebo využite služieb GLS pokojne na dobierku.
Pohyb svojho balíčka sledujte na stránkach zásielkovej služby tu.
Kontakt GLS pre odosielateľa a príjemcu: +420 567 771 111

 


 

Môžem si objednávku vyzdvihnúť osobne?

Jasne! Tešíme sa na vás v našej výdajni na adrese - Seifertova 1840/8, 13000 Praha3.

Neplaťte žiadne poštovné, všetko si vyskúšajte a odneste si len to, čo vám naozaj padne!

Čo keď si objednám niečo, čo mi nebude?


Pokiaľ si objednáte tovar na našom e-shope máte celých 14 dní na vrátenie bez udania dôvodu.


Chcem doručenej kúsky vrátiť. Ako?


Spolu s objednávkou vám príde predplatený štítok "spätná zásielka". Ten nalepíte na balík, s ktorým dôjdete na poštu. Vďaka tomu nebudete platiť poštovné k nám. Nezabudnite, prosím, do balíčka prihodiť vyplnený Vrátkov formulár, ktorý nájdete na druhej strane výdajný faktúry.

Ak nám vraciate naraz všetko, čo ste v balíčku dostali, a štítok "spätná zásielka" sa niekam zatúlal, poštovné smerom k nám vám preplatíme.


Alebo sa za nami príďte pozrieť na jednu z našich výdajní a vráťte nechcené kúsky tam.

 


Čo keď vraciam len časť?


V prípade, že niečo z objednávky vraciate prvýkrát, využite predplatený štítok "spätná zásielka".

 


Čo keď vraciam viackrát z jednej objednávky?


Pre 1. vrátenie z objednávky využite predplatený štítok "spätná zásielka", ktorý nájdete v balíčku. V prípade, že zakúpený tovar vraciate ako viac balíčkov, tak Vám bohužiaľ nemôžeme preplatiť poštovné za ďalšie balíčky.

 


Čo keď nechcené kúsky prinesiem rovno na výdajňu?


Áno, a radi vás uvidíme, aj keď prídete niečo vrátiť.

 


Vrátil / a som, kedy mi vrátite peniaze?


Akonáhle sa nám balík vráti, posielame informačný e-mail a potom aj peniaze. Tie máte na svojom bankovom účte späť najneskôr do 10 pracovných dní od prijatia kúskov na našom sklade. A hurá okukovať!